כותב המאמר: toupgradeco | תאריך פרסום: 10 ביולי 2022

סדר במדפים

ארגזי אחסון נועדו לסייע לנו לעשות סדר במדפי מתכת בעסק. ארגזי אחסון יהיו שימושיים במיוחד לאחסון של פריטים קטנים יחסית – כאלו שעלולים ללכת לאיבוד אם נניח אותם על המדף ללא שימוש בארגז. בנוסף, ארגזי אחסון יכולים לסייע לנו להפריד בין סוגי מוצרים שונים, לאחסן כלי עבודה מסוגים שונים – וכן לסייע בשינוע או שליחה של מוצרים.

למעשה, כיום קיים מגוון רחב של ארגזי אחסון – הזמינים בגדלים שונים ותוך שימוש בחומרים שונים. בין היתר ניתן למצוא בשוק קופסאות קרטון לאחסון, קופסאות פלסטיק או רב תאים שקופים – העשויים מפלסטיק קשיח מיוחד ומהווים למעשה יחידת אחסון שלמה המחולקת לאזורים נפרדים.

לארגזי אחסון מפלסטיק ישנם מספר יתרונות שונים. בתור התחלה, פלסטיק הוא חומר עמיד ביותר לטווח הארוך – והוא נהנה מעמידות גבוהה מפני לחות, טמפרטורות או מזיקים שונים. פלסטיק לא מחליד ולא צובר אבק – ולכן כאשר אנחנו נדרשים לאחסן מוצרים לטווח ארוך של חמש שנים, עשר שנים או אפילו יותר, אין תחליף ליתרונות של הפלסטיק (שהוא גם אינו חומר גלם יקר במיוחד).

בנוסף, ארגזי אחסון מפלסטיק זמינים במגוון גדלים, דגמים וסוגים שונים. ניתן למצוא קופסאות פלסטיק פתוחות וסטנדרטיות – או ארקליות פלסטיק בעלות פתח קדמי. לחילופין, ניתן לבחור בארגזים פתוחים ונושמים המתאימים לצרכים חקלאיים שונים – או ברב תאים שקופים שיאפשרו לנו לראות מבחוץ את תכולת הארגזים (רב תאים שקופים יתאימו יותר לארגזים שבהם נעשה שימוש יומיומי).

גם לארגזי קרטון יתרונות שונים. בתור התחלה, קרטון הוא חומר גלם זול במיוחד – יותר מפלסטיק. ניתן לרכוש קופסאות קרטון בעלות רמות צפיפות שונות – כאשר ארגזי קרטון בעלי רמת צפיפות גבוהה יהיו עמידים במיוחד ויוכלו לשאת משקלים כבדים. בנוסף, קרטון הוא חומר קל מאוד – שאינו מכביד על המדפים בעסק בשום צורה.

מנגד, יש לזכור כי קרטון אינו עמיד בהכרח לטווח הארוך – והוא פגיע לשינויים בלחות או להופעת מזיקים שונים. במקרים מסוימים, שבהם אנחנו פועלים בסביבה שאינה סטרילית במיוחד או מאחסנים מוצרים לטווח הארוך, נעדיף לעשות שימוש בארגזי פלסטיק. במקרים שבהם הסביבה אינה חשופה ללחות או למזיקים – קרטון יוכל לעשות עבורנו עבודה טובה במיוחד.

סיכום

לסיכום, ארגזי אחסון הם פתרון מומלץ ומעולה לעסקים שנדרשים לשמור על מוצרים קטנים יחסית על מדפים תעשייתיים או בסביבה אחרת. ארגזי אחסון זמינים בשלל גדלים, תצורות ותוך שימוש במגוון חומרי גלם שונים – שיאפשרו להתאים את סוג הארגזים הנכון לכל עסק.

מאמרים שכדאי לקרוא...