כיצד מתכננים את חלל המחסן?

בראש ובראשונה, חשוב להבין כי מדובר במשימה שאינה פשוטה, כזו אשר מצריכה ראייה מקיפה וניסיון תפעולי ממושך  לכן, מומלץ בחום להסתייע באיש מקצוע.

כך או כך, בשלב הראשוני יש להגדיר מהם הצרכים של בית העסק  אותם המחסן צריך לספק, למשל האם מדובר בסחורה המצריכה שינוע של מלגזה למשל? אזי יש צורך לתכנן את המחסן עם מעברים נוחים.

האם מדובר בחלל קטן יחסית ובסחורה קלה? אזי יהיה צורך בתכנון חלל המחסן ובהזמנת מדפים לגובה, על פי מידה וכו’, האם מדובר בסחורה אשר זקוקה לקירור? אזי יש צורך לדאוג מראש לחיווט האלקטרוני של המחסן והתקנת מערכת קירור מתאימה, לפני השמת הסחורה בפועל ועוד.

את השלב הבא יש להקדיש להתפתחות העתידית של העסק ולמקומו של המחסן בתוכנית, למשל כאשר מדובר בעסק אשר עתיד לגדול וכפועל יוצא מכך יהיה צורך באחסון נוסף, יש צורך להכניס לתכנון המחסן אפשרות להגדיל, להרחיב ולחלופין להקטין את שטח האחסון על מנת להימנע מעלויות נוספות.

בשורה התחתונה, תכנון מחסן יעיל, חכם, מקיף הצופה פני עתיד, יגביר את יעילות ותפוקת העסק,  יקצר זמני עבודה וכמובן יחסוך עלויות ויגדיל רווחים.

כך עושים זאת נכון

ניסיון של הקמת עשרות מחסנים בגדלים וברמות שונות נותן לי את היתרון לתכנן את המחסן שלך בדיוק אופטימאלי.

כל סוג מלאי, כל פריט וכל מדף מתוכנן מראש וממוקם במרחב באופן שיקל על המלאכה לאחר מכן.

מחסן בתכנוני ועיצובי נותן פתרון מקיף לכל האלמנטים הקשורים במלאי:

  • תכנון מחסן בטיחותי ונוח לתפעול.
  • תכנון מדפים מתאימים למחסן.
  • חלוקה לוגית ונוחה לקטגוריות.
  • התאמת אריזות לפי גודל הפריט ותדירות השימוש בו.
  • מערכת בר קוד חכמה לשליטה מלאה על המלאי.
  • הדרכת מחסנאים מקצועית ומותאמת לסגנון המחסן.

בתוך תהליך הקמת המחסן נודעת חשיבות מכרעת לרמות המלאי. ביחד נתכנן את המלאי הטוב ביותר למחסן, את תדירות המשלוחים ואת הספקים הטובים ביותר לעסק שלך.

בעזרת השיטות המתקדמות שפיתחתי עם הוותק והניסיון, המחסן שלכם יתופעל בצורה חלקה ויעילה, ואתם תוכלו לחסוך כסף ולהצעיד את העסק קדימה, אל ההצלחה.

אני מאמין בהמשכיות ובקשר ישיר עם הלקוח, הדרכה, המלצה והטמעת תהליכים חדשים. לכן אני ממשיך לפתח את השיטות שלי לניהול מחסן מודרני, ממוחשב וחסכוני.

צרו קשר וקבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

    לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, התייעצות והכוונה
    השאירו פרטים בטופס