איך זה עובד?

להתכונן מראש

השלב הראשון בתהליך ספירת המלאי הוא הכנה של הכלים הטכניים המתאימים וניהול כוח האדם. משום שספירת המלאי נחשבת להליך מורכב, יש להתכונן מראש ולהצטייד בכוח האדם הטוב ביותר ובמכשירים הטכנולוגים הטובים ביותר. מומלץ לבחור באסטרטגיה אשר מתאימה לגודלו של המחסן, לצוות העובדים שיעמוד לרשותכם בתאריך שנקבע ולרמה המקצועית שלהם.

בניית לוח זמנים

בניית לוח זמנים היא הצעד השני אשר נכלל בתהליך ספירת המלאי משום שהוא מאפשר לכם לעמוד ביעדים מוגדרים מראש. למרות שזוהי עבודה קשה ומתישה, ישנה חובה להיערך לספירת המלאי ולתחום אותה בפרק זמן על מנת למנוע חריגות אשר עלולות לעלות בשעות נוספות ובאי יכולתו של המחסן להיות חלק משמעותי בתהליך השיווק היום יומי.

ריכוז במקום אחד

כדי למנוע טעויות יש לקחת בחשבון את המלאי אשר אינו נמצא באופן מוחשי בסניף אך הוא חלק רלוונטי לעניין המלאי הכללי. יש לתת את הדעת על מחלקות שונות בארגון, תוצרים שאולי נשארו במחסנים או בחנויות, פריטים שהוחזרו אך עדיין נמצאים במשאית הארגון וכדומה.

החלק האופרטיבי

ספירת המלאי על ידי צוות העובדים, רישום מיידי של כל פריט שנספר וקטלוגו באופן איכותי למאגר הנתונים של הארגון. בעזרת שימוש בברקודים אלחוטיים ומסופונים בסנכרון גבוה תוכלו לאמת כל פריט וכל מוצר אשר קיים במחסן ולעבור על כל השרשרת הלוגיסטית בלי לפספס אף לא פריט אחד.

החזרת הטובים למקומם

במהלך הספירה יש צורך להזיז את הפריטים עקב אחסון לקוי או משטח עבודה בעייתי ולכן חלק זה קריטי להמשך הפעילות של המחסן. בחלק זה אנו מחזירים את הפריטים שנספרו כבר למדפים ולמיכלים המתאימים באופן אשר יעזור לנו לגשת עליהם באופן קל ופשוט בתהליך העבודה הכללי.

ביצוע חישובים והסקת מסקנות

חלק זה אנליטי יותר משאר החלקים ומאפשר לנו לנתח באופן מדוקדק את תכולת המחסן שלכם. בחלק זה נשווה את תכולת המחסן למכירות ולרכישות אשר התבצעו במהלך השנה ונבדוק סטיות מהתקן, שינויים אפשריים וביקורת אמיתית על תפקוד המחסן.

    לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, התייעצות והכוונה
    השאירו פרטים בטופס