כותב המאמר: toupgradeco | תאריך פרסום: 22 באוגוסט 2017

5 דרכים מקוריות לשימוש מדפים בבית

ישנם אינספור דרכים להשתמש במדפים למחסן כפתרונות אחסון וכפתרונות עיצוביים. כדי לתת טעימה ראשונית, להלן כמה רעיונות פשוטים לשימוש מיוחד במדפים, וכיצד ניתן להשתמש בהם כפריט עיצובי בחלל הבית:

 1. מדף עציצים לצד החלון

לא תמיד יש מקום, או מספיק מקום, להציב עציצים על עדן החלון. באמצעות שימוש במדף, ניתן לספק מקום לעציצים שיוכלו ליהנות מקרני השמש באופן יעיל, ולספק תוספת אסתטית מאירה עבור החדר.

 2. שולחן עבודה מתקפל בפינת החדר

חבל להותיר את פינות החדרים ריקות כאשר ניתן לעשות בהם שימוש יעיל. אנו עשויים לרצות למלא פינות ריקות בחדר האוכל או בסלון עם רהיט פשוט, אך דרך מתוחכמת הרבה יותר לעשות זאת תהיה התקנה של מדף מתקפל. באופן זה, ניתן בכל עת לשלוף את המדף ולייצר חדר עבודה קטן ומתקפל.

 3. אחסון נוסף במקלחת

חדר עם שימוש בתדירות כה גבוהה כמו חדרי השירותים והמקלחת צריך להוות מופת של נוחות עבור המשתמשים בו. אחד מן ההיבטים לכך, היא אחסון של פריטים נדרשים רבים יותר בחדר, ועם גישה נוחה יותר אליהם. באמצעות התקנת מדף פשוט בחדר המקלחת ניתן גם ליצור את שטח האחסון הזה, וגם להוסיף נגיעה עיצובית עבור החדר.

4. מדפי תצוגה

אספנים עשויים למצוא במדף אפשרות נהדרת להצגת האוסף שלהם. באותה מידה, אנשים שזכו בפרסים עשויים לרצות להציג את הפרסים שלהם במדף. אך תצוגה שכזו אינה נשמרת רק עבור אוספים או עבור פרסים, וכל אדם יכול לייצר לעצמו תצוגה ביתית. קחו כמה פריטים, נסו אפילו לבחור אותם על פי נושא משותף, ואגדו אותם יחדיו על מדף משלהם. מהר מאוד תגלו כי לתוצאה יש ערך אסתטי חדר ומרענן.

 5. שטח אחסון מעל הדלת

ברוב הדלתות, יש לרוב מעל המשקוף שטח קיר גדול ולא מנוצל. חבל לבזבז שטח יקר שכזה, כאשר ניתן לחבר בו מדף אשר יכיל חפצים שאינם בשימוש. שטח אחסון שכזה יכול לשמש עבור שלל פריטים עונתיים שאין צורך בגישה מהירה אליהם למשך החודשים הקרובים.

5 דרכים מקוריות לשימוש מדפים בבית

מדפים – פריט פשוט, אינספור שימושים

אנו רגילים להסתכל על מדפים מודולריים כפריט פשוט ושולי שאין צורך להקדיש לו מחשבה יתרה. העיסוק העיקרי שלנו במדפים הוא בעת הבחירה שלהם – כאשר אנו זקוקים למדף אנו עשויים לעצור ולהרהר על העיצוב שנרצה עבורו.

עם זאת, מדפים הם הרבה יותר מכך. האפשרויות המרובות שלהם לתצורות עיצוביות ופונקציונאליות מכשירות אותם להיות פתרונות אחסון לכל מטרה, בין אם היא יותר מעשית ובין אם היא יותר אסתטית. קלות השימוש בהם מאפשרת לעגן אותם בכל מקום בבית. כך מתקבל אלמנט עיצובי ופונקציונאלי חשוב ביותר שיכול למלא על כל מטרה שרק נרצה.

מאמרים שכדאי לקרוא...